210409

Hej !

Idag har varit helt okej dag. I skolan hade vi fysik, samhälls (prov, hade inte läst ett ord) och två timmar huslig ekonomi, lagade plättar med någon fyllning.
Jag har mycket som jag skulla vara tvungen att göra idag, men jag är så trött och det skulle passa med en liten tupplur. Jag var inte på länk igår så det skulle jag måst på idag, sen har vi finska prov på torsdag, så svårt, så måste jag fotografera till urvalsprovet jag har 15.5. Och sen massa annat också. Suck ! Men det brukar ju lösa sig.

Sen det med Johns och min deal så tror jag att jag ska sluta. Jag skulle nog klara av det, men jag har inte tid eller lust. Visst jag vill få bättre kropp och sånt men, vi ser. Ändå skulle jag nog fortsätta med att länka och äta nyttigare.

Idag är det ju tisdag = mycket bra program från tv. NCIS, O.C och Gossip Girl.

Ha en bra fortsatt tisdag kväll !


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0