@ alexandras

är hos allo nu, ska snart åka iväg till liitto. Fest där, sen om det inte är kul så ska vi åka hit tillbaka och se film och sånt. Så ska jag sova här.



Min dag har varit helt okej, först hade vi matematik, hahah var kul, satt och bråkade med André och Ronnie. Sedan religion, hade prov, gicki sådär.. så samhälls, pust.. Ingen hade lagat läxan så det var ganska kul när läraren fick reda på det, men efter halva lektionen så fick vi gå för att sjunga in våren med resten av skolan. Sist men inte minst ade vi modersmål finska, hahha läraren satt och gäspade och klottade på et papper under tiden som en höll ett föredrag, hahhhaah..

Imorgon ska jag till Kovijoki och titta på när mina kopisar ska uppträda första gången, ska bli skoj :)

Men nu ska jag fortsätta att ställa mej
Ha det !

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0