Stan

Hej !

På bra humör!
Idag var skolan ganska rolig, jag har bara fnissat hela dagen, hahha. Dessutom är det underbart väder ! Börjar bli riktit vår nu ! Men lite kyla lär vi nog få tåla ännu.
Efter skolan åkte jag in till stan. Skulle söka efter klänning. JAG HITTADE EN :o :D Äntligen, eller jag är ganska tidigt ute men känns skönt att inte behöva tänka på det mera. Kommer bild sen någonn gång. Köpte också en tröja och en börs/väska. Så kul att shoppa ! :D

Dagens outfit:



Halsduk - Syrran köpte den till mamma i jul så jag vet inte var hon köpte den
Munktröja - Beställt från poetsofthefall.com. Så bra finländskt band !
Linne - H&M
Läderjacka - Vero moda
Skärp - Jim&Jill
Jeanstights - Only
Skor - H&M




Nytt:
Tröjan - Vero moda
Börsen/väskan - Code

Nu ska jag ut på länk i det härliga vädret !

Tjingeling

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0