CHILLDAG


                                                 Har inte redigerat de nya bilderna på
                                        Szelma så det får bli en på lilla söta Tingeling :)
Har tagit det lugnt idag.
Eller jag vaknade redan klockan 07:43, av mig själv :o
Kunde inte somna om, så jag tog det lugnt en stund och sen runt klockan 10 ringde jag åt mirva. Hahha ojjdå hon sov :D nå hon väcker mig så ofta på mornarna så det var inte så farligt :)
Så blev det av till stallet, red en lång ritt ut, eller red till ett ställe vi brukar plaska, men de har gräft där så det är aldeles för djupt för hästarna :/ först hade Szelma bråttomt, och spände sig.
Men sedan slappnade hon av och gick riktigt trevligt, dock flippade hon lite när hon såg vattnet, när jag inte lät henne gå där så mycket, för sist ledde det till att hon rullade sig ;D
Ajaa, men sen började det bli kokhett, så vi red tillbaka, vi var helt sluta. Hahha, hästarna också, för vi klättrade ganska mycket i sandhögarna, väldigt bra för hästens muskler (y) :)

Sen var jag för en stund sen till stan, köpte bara en present till allo, hon flyttar ju på måndag :/
Blir ju lessen :( men hon kommer säkert hem ibland på heljerna så det är bra :D

Imorgon ska jag till esse, blir kul :D
Så kanske ni får se lite bilder på kläder jag köpt under sommaren men int orkat fota :)

Tjingeling

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0