FÄBODA

Ska så småningom till stan och möta upp Jenni och Isabella, så ska vi brumma iväg till fäboda (y) :D
Har inte varit dit ännu i år, så det suger. Men nu är jag ju påväg dit så ! :D

Igår var jag till esse, det var helt okej :) Först körde jag till Antons, så väntade vi på Allo där. Och sen for vi till Sebbens efter en present vi köpt åt Martina som vi hade fest åt, hon flyttar nämligen till sverige för att studera. Presenten vi köpt var en digitalisk ram, som vi lakt lite bilder i :) Jag tror hon gillade den.

Ajaa, på tisdag börjar skolan, 2 dagar, usch.. Jag börjar bli nervös !
Skulle jag få åka tillbaka till sursik (min förra skola), så skulle jag antagligen se framåt mot det.
Men jaa, fotograf är det jag vill bli så då får jag väll lov att gå i konstskolan som ligger lite out side från mina vänskapskretser :)

Så imorgon flyttar Allo till Oulu :/ kommer så att sakna henne !
Förstår inte varifrån jag ska få tid att vara med henne idag. Nu fäboda, sen ikv måste jag rid Szelma.

Men nu ska jag gå och käka något före stranden :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0