HELLO

I skolan, säkert jäääätte intressant att läsa om mina skoldagar ;D
Men jag börjar 9, eller på tisdagar halv 9, och slutar runt 4 tiden. Så när jag kommer hem är jag helt slut så då är det inte bloggen jag frst tänker på ;D
Men annars har jag väll blivit aktiv ! :D visst allo ? ;D

Nåmen för de som int vill läsa om min skoldag kan sluta nu.
Först ringde klockan 06:30 :s suck ... steck upp först 7 (a)
Ställde mig och brummade till gymnasie. Vi hadde finska, hahha vår lärare var så humor ! :D
Så jag tror no det ska gå bra med finska, eller finska är inte kul, men jag kommer iaf att uthärda det :)
Så till konstskolan och gick igenom om ljus, och diagonaler horisonten och gyllene snittet osv...
Sen fick vi en uppgift att fota 10 (?) bilder. Men det blev mat och jag har inte orkat börja fota ännu ;D

Men imorgon börjar gymnasiet nångång efter 9, så vi behövde inte komma till konstskolan först utan fick göra några uppgifter hemma.

Jaajaa, måste väll börja på med domdär bilderna !
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: allo ♡

Lite aktivari har du blivi, men aldä na bildre :'(

2009-08-18 @ 20:26:28
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0