NÄRADÖDEN

Igår gjorde jag absolut ingenting.. så på kvällen tänkte jag, fan jag har ju inte ens gått utanför dörren idag !
Så då böt jag om till jogging kläder och tog en kvälls länk i skogen :)
Jag sprang bara och hade på hög musik, och sjungde med för full hals.
Så springer jag förbi en åker, och jag tvärstannar och stirrar på åkern full av skräck.
Jag börjar hyperventtliera "En älg ... en älg ... en älg ... en älg ... en fukin' ÄLG !!"
Jag stod där och visste inte vad jag skulle göra, men jag tar fram mobilen och ringer åt mamma.
"Mamma, mamma !! En ÄLG !!", så förklarade jag snabbt var jag befann mig osv, så kom hon efter mig med cykeln.
Så länge jag väntade så gick jag försiktigt därifrån, rädd att den skulle se mig/höra mig. Så plötsligt lyfter den huvudet och stirrar på mig :s jag sprang !
Hahha, så det var ju en äventyrlig kväll för mig :D
Mamma tyckte bara jag var löjlig :D

Så idag har jag varit i skolan :) men vid YA! så hade vi plättkalas för att lära känna de andra bättre :)
Snabbt efter det åkte jag till biblioteket och lånade en bok till modersmåls timmen imorgon :)
Fick en litteraturlista att välja från. Fanns många som lät läsbara, men de fanns inte där så då tog jag bara en på måfå. Blev Sandor slash Ida.
Någon som har läst den ? Är den bra ? :D

Kommentarer
Postat av: allo ♡

HAHAHAHAHHAAHHA, nämen nu e älga fali xD xD



men jo ja har läst sandor/slash/ida och sett filmen och båda e jättebra =)

2009-08-24 @ 18:03:21
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sant, sandor slash ida e jätte bra, ja tror no du kmr ti tykk om den =D men boken e bettre än filmen så :P

2009-08-24 @ 19:09:06
Postat av: Elin

ja har både läst boken å sett filmen å båda e jättebra :)

2009-08-24 @ 19:17:29
URL: http://eliinw.blogg.se/
Postat av: karoliina

oukeej, hoppas den e så bra som ni säger nudå :)

2009-08-24 @ 21:03:41
URL: http://karoliinaw.blogg.se/
Postat av: Ela

Har både läst å siit filmin, skitbra :)

2009-08-31 @ 20:41:26
URL: http://kaffikokarn.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0