LASTDAY

Jag var sista dagen i jobbet idag, SÅ skönt ! tummenupp :D

Har inte hunnit skriva för det är jakobsdagar, vilket innebär jag är i stan nästan helatiden, förutom när jag är i stallet.
Har jobbat hela veckan, men nu är det slut, 2 veckor ledigt så börjar skolan. Kommer vara läskigt att börja i helt ny skola, när man inte känner någon. Men det ordnar sig väl nog :)

Snart ska jag rusa, ska till stan ikv. Eller måste höra med några vänner om de ska.

Skulle egentligen måsta brumma till stallet och tvätta Selmas frya sår, som hon fått av flugor. Först börjar det med ett pytte litet sår, tex när en broms har bitit, sen så ärter flugorna upp skinnet, så blir det till stora sår. Men idag köpte jag några grejer från apoteket, så jag ska se om de funkar :) men jag har inte tid idag, och jag är ledig imorgon och ska ändå och rida, så det får vänta tills då.

Så idag efter jobbet köpte jag en vit tunika, gillade den (y)
Kommer kanske bilder på kvällens outfit senare :)

Tjingeling :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0