ON/OFF

Har varit väldigt off på bloggen senaste tiden, beror på att jag jobbar
och när jag inte för en gångs skull är på jobbet vill jag hinna vara med kompisar.

Kommer säkert vara ganska trög hela denna månad.
Men sen ska jag försöka komma igång igen, försöker nog endå slänga in ett inlägg mellan varven.

Så tycker jag inte om hu min blogg ser ut för tillfället heller -.-
Headern ska bytas ut till en färgrannare, bara jag skulle hinna fota.
Sen undrar jag hur man lagar så inläggen är bredare ? Så jag kan sätta in större bilder.
Om någon vet så kan ni ju slänga en kommentar med förklarning ;D

Nu ska jag redigera bilder jag tog på en fest förra fredagen ! :)

Här kommer en bild på ett shettisföl från stallet var jag rider :D
Tavast Tingeling blev namnet, gillar inte det. Men inte min häst ju (:

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0