UÄK

Usch för dålig blodcirkulation.

Imorn när jag vaknade mådde jag skit, så steg jag upp. Menade svimma, läckste ner på golvet. Låg där en bra stund, skulle gå till köket (hade inte ätit på över 24h), samma sak händer, sitter ner en stund, och går försiktigt till köket. Häller upp ett halft mjölkglas, tar en klunk, ligger på golvet. Lillebror trodde jag hade baksmälla, hahha. Så för en stund sen blev det värre. Jag var tvungen att gå och spy. Nu är det lite bättre, men känner mej inte helt bra.
Och allt detta händer tack vare min dåliga blodcirkulation -.- tror jag...

tack och hej

Kommentarer
Postat av: allo ♡

men herregud, vf int ita på 24 tima? he e ju no täfö som dehär sked! :| nu blir ja ju fitti xD :|

2009-07-24 @ 13:25:12
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: karoliina

hahha, ja hann int, så myki ti tänk på å ti jö xD

2009-07-25 @ 14:06:09
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0