JOBBAJOBBA

Känns som det är ända jag gör, fast jag varit ledig nu två dar.

Men idag blev det jobbet igen då, men började först två.
Vaknade 9
Steg upp
Dator
Stan
Kolla på möbler
Fönstershoppa (köpte ändå en bh)
Jobba
Hem från jobbet
Ha gäster här
Och nu fösöker mamma och pappa montera ihop en hylla/bord jag köpt, hahha ingen vits jag försöker hjälpa till ;D

Ja i helgen gjorde jag inte så mycket, det vanliga bara (y) :D
Fredag jobbade jag, sedan satt jag bara hemma, om jag minns rätt
Lördag så var jag vid esse (tror jag), det var nice (y)
Så på söndag, första bara chilla, och så till dalabäck med esseborna ;D sen till esse, kom hem ganska tidigt men det var skoj ändå (y) :D

Hejdå :D

ojjdå, bilderna jag har lovat kommer nog ! :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0