JOBBAJOBBAJOBBA

idag vaknade jag runt klockan 9, var på datorn en stund, slängde bikinin på mej och solade :D så skönt !
Underbart väder, och de har lovat ännu varmare imorgon och jag är ledig ! :D puss

sen målade jag och mamma rummet för andra gången :)
sen jobbet från 14 - 20, tung dag !
kom hem, satte mig vid datorn, skulle egentligen måla en av väggarna igen, mamma tyckte så synd om mej när jag var så slut så hon fixade det ist :D så ikväll tänker jag ta det lugnt och sitta hemma :) skönt, har varit igång helatiden nu så :)
igår bandade jag in ett program som heter Ex List, lät bra, så snart ska jag gå och titta på det :)

Folket kan ju komma på msn om sesådär en timme, kmr bara chilla hela kvällen vid tv, och dator :)

pusshej :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0