STAN




Först var jag ti stan med pappa och köpte en ny mopohjälm, äntligen !!
Min förra så var allt för liten, varenda gång jag använde den så hade jag ett rött sträck i pannan.
Men nu har jag en ny som nästan matchar med min aerox :D

Sen kom jag hem, åt, och så skulle mamma och handla så jag åkte med. Hoppade av vid stan och gick lite i butiker.
Detähr köpte jag :


Mjukisbyxor och skor och lite underkläder.
Åh jag som skulle försöka att inte köpa kläder, och iaf inte skor på länge. Men är man shopaddicted så är man. Finns inget roligare än att ha nya kläder :D

Ikväll ska jag kanske till esse och umgås med mina brothers from another mother eller något :D
Måst ju inviga hjälmen ffs :D


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0