TÄNKTEUPPDATERA

Tänkte uppdatera lite här.

Nu har vi fått sommarlov. Och i lördags hade vi avslutning. Tre år har gått alltför snabbt, känns som en vecka sen som jag steg in i sursik och alla som skulle börja i sursik till hösten samlades i festsalen. Kände nästan ingen, var nervös och hade inget självförtroende. Satt där och spände mig, namn efter namn ropades upp. Hamnade på klassen 9D, bästa klassen ever, tre år med er var allt för lite. Jaja, slut med smörandet, poängen är att jag kommer sakna ALLA i sursik !! :) "Sursik är en bra skola !" Hahah, så brukade vår förra rektor säga :D

Nå, efter avslutningen var jag bara hemma ett tag och vi grillade här hemma. Min mormor och morfar kom hit och käkade.
Sen ställde jag mig och mamma och pappa körde mig till bosund, där Simon och co. kom efter mig med båten.
Körde till Viktors villa. Där var jag, Simon, Viktor, Joni, Jesper, Bertil och Niklas.
Vi grillade, badade bastu osv. Pojkarna dampade lite mot slutet, men det gjorde väll jag med ;D
hahha jag har bara censur bilder därifrån så jag får inte sätta upp några.
Men så på morgonen så vaknade vi efter 4 ½ timmes sömn, tungt...
Stekte i solen en stund och sedan kom simons pappa efter mig och simon.
Sen åkte jag hem, och solade resten av dagen, altså hjälp vad sliten jag var. Tittade kanske 2-3 filmer ? minns inte ens vilka mera x)

Usch vad lång text.. Diplom till ni som orkar läsa ! :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0