Härligt väder

Förlåt för dålig update. Men har haft mycket att göra.
Kan ju bäretta lite vad jag haft för mig.
I förrgår var jag ju vid allos som ni vet. Festen sög så vi åkte till allos igen och tittade på Bride Wars, den var faktiskt bra. Sen somnade vi ganska tidigt och så. Så på morgonen hämtade mamma mej halv 12. Då blev det bråttomt, för 20 före 1 skulle jag och några andra mötas vid mysinge för att sen åka och se när våra kompisar hade första spelningen med sitt band. De var väldigt bra !
Efter det körde vi tillbaka till mysinge för att äta. Och sen efter det till esse. Vi var vid pavis och gjorde inte så mycket, sen brummade vi till Johns, tillbaka ti pavis, tillbaka till Johns. Tittade på ishockey, Finland vs Slovakien, 2-1 till Finland :D Hah, sen skulle Andre, Sander och Ronnie baka kladdkaka, hahha ja gladdig var den iaf. Jag vågade inte ens smaka, sen klockan 1 körde jag hem och kom hem ca kvart före 2. Väldigt kul har jag haft dehär senaste dagarna !

Så har jag föresten köpt nya skor, tack Nina när du hittade dem :D

Seppälä 29.95 € (-20%)

Snart ska jag ut och sola, så HIMLA varmt väder :D

Tjingeling :D

Kommentarer
Postat av: Elin

snygg!

2009-05-03 @ 13:10:09
URL: http://elinveno.devote.se

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0