Tjo

Helt okej dag,
först fysik, värsta timmen som finns..
Sen samhälls, andra värsta timmen som finns, men idag var det helt okej, lagade frågor om EU så vi fick använda datorerna, jag jobbade med mia :)
"Altså jag förstår inte vad dethär jag skriver betyder" "Inte jag heller" , hahha :D
men vi fick gå till maten väldigt tidigt för att vi blev klara ganska snabbt, efter att ha gissat och krafsat ner lite svar  ;D  usch äcklig mat, men jag hade huslig ekonomi efter så jag fick ju mat där :)

Ingen aning vad jag ska göra idag, bara ta det lugnt tror jag. Ganska trött och har lite huvudvärk också.



                   Tee                             Högmidjade shorts                 Tunika

Väldigt snygga kläder tycker jag. Alla från nellys.
Tänk T-skjotan lite oversize, med svarta tights och snygga skor, mums :D


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0