HELG

Veckorna går så himla snabbt nu för tiden, men det är bra. Känns som det är helg hela tiden. Och när veckorna flyger förbi blir det snabbare sommar, ohh längtar :D <3

Men idag tror jag det blir esse, och imorgon ska jag till stan med Johanna om hon har passligt. Kulkul, har inte sett henne på länge :)
Allo frågade om jag kommer på "liittofest", men vi ser. Kanske om Johanna får förhinder :)

Ska väll hoppa i duschen snart, sen lovade jag chatta med Iiro en stund före mamma för mig till esse :)

En överredigerad bild ;D
Men tränade lite på att fixa huden, blev så jäkla onaturlig så jag började bara leka lite med den :)



Nu ska jag ringa allo och fråga om kvällen :)

Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0