HELLO

Hade just skrivit ett långt inlägg, men det laddades inte upp ?

Men iaf så som jag sa har det varit en ganska jobbig dag, nu är jag jätte trött och smått illamående.

Umm, jag har tänkt lite på min bloggs simpla utseende. Ganska tråkig vid det här laget, tänkte kanske fixa en ny header och om jag orkar så fixar jag nått annat med :)
Men före jag gör något måste jag ut och fota så jag får nya frächa, mer vintriga bilder :)
Men nu är det så tråkigt väder så det är ingen vits att fota.
Någon dag när solen är framme ska jag dra med mig någon ut och fota :)

Tänkte också beställa efter en fjärrutlösare, kan ju alltid vara bra att ha :D
Så blir en ny blixt snart aktuellt också.

Tror jag går och läser en stund nu, händer inget på datorn så :)
Läser en jätte bra bok. Den handlar om Anorexi.
Skriven av Marianne Käcko från Purmo, boken heter "Ta livet av mig, mamma!"
Väldigt sorlig är den. Handlar om en tjej med anorexi, och boken av skriven av hennes mamma hur det var att ha en dotter som led av en svår ätstörning.

Ikväll ska jag väll bara titta på NCIS och sedan tar jag natten :)

Här får ni något att drega över tills nästa gång jag uppdaterar :)



Jonathan Rhys Meyers

Älskar att se filmer med honom. Någon som har några tips ?
Själv kan jag tipsa om August Rush, jätte bra musikal i vilken Jonathan är med :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 09:59:13
URL: http://theironyofalex.blogg.se/
Postat av: mirva

söök på google ;) vilka filmer han e me i alltså ;)

2009-11-12 @ 09:31:49

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0