OULU

Hej !
Bloggen har inte funkat hemma på något konstigt vis :s
Har inte kunnat läsa bloggar eller gå in på min egen :(

Men nu är jag i oulu hos allos :D
Okej vi backar lite ;)

Jag och allo bestämde att jag skulle åka upp hit och hälsa på henne nu när jag har höstlov :)
Så idag förde mamma mig till PG, så hälsade jag på några kompisar :D
Skojskoj :)
Sen gick jag till tågstationen därifrån och åkte upp hit, tog 2½ timme, älskar att åka tåg !
Avslappnande på något sätt :)
Så allo kom och hämtade mig vid stationen här i oulu, så gick vi till hennes, karolinas och ninas lägenhet :)
Efter en stund gick vi och handlade lite smått.
Hahha det var kul när vi kom tillbaka, vi skulle åka upp med hissen, men den hade fastnat typ.
Hahha, tänkte att ahaa då får vi sova i korridoren för trappan är avstängd ;D Men vi gick bakvägen och slapp in där :)
Nyss tittade vi en film, "Hes just not taht into you" tror jag den hette. Bra var den iaf ! :)
Nu duschar allo, så jag passar på att sitta här och nörda lite :)

Ha det gött, pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Bobi

Du har så finan blogg :D Jättesnygg, verkligen :D

2009-10-16 @ 00:31:52
Postat av: karoliina

bobi - tack ska du ha :D kul att du tkr he :D

2009-10-16 @ 16:53:24
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0