OULUDELETT

Flummigt inlägg igår natt, men jag ar trött :D
Nu kommer lite bilder från oulu :)

Tågbiljett!




Allo hämtade mig från tågstationen och vi gick till lägenheten :)
Så gjorde vi inte så mycket första kvällen, men här ärdet morgon
andra dagen och jag har jus lagat mig klar :)




Jag följde med Allo på hennes lektioner.
Här kriver hon på något papper för en ny nyckel (:




Det va väldigt äklig mat så Allo och jag fixade egen ;D
Nudlar :D men vi skyndade oss så vi tog tekokaren och
kokade vatten i den för det går mycket snabbare  än i kastrull :D




Så under dagn shoppade vi, men jag sätter in mina inköp i ett annat inlägg.
På kvällen åt vi örtbatong, och bakade peppar kakor ;D
Men vi hade ingen kavel, så då tager vad det man haver :D




Jau, inga pepparkaksformer hittade vi heller ;D Men dethär gck ju mins lika bra :D



Sådär ja :D
Mumsigt :D




Standard pose ;D




Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0