TRÖTTER

Börjar bli lite trött, men det är onödigt att gå och lägga sig nu. Då blir jag ändå jätte super vaken och kan inte sova. Så jag kan lika bra sitta här en stund till :)
Idag kom jag ju hem från oulu, kommer bilder när jag har redigerat dem.

Efter att jag kommit hem visade jag mamma mina kap, kommer också på bild bara jag orkar fota, och så tittade jag idol (mamma hade bandat in det så jag skulle få se det).
Det var ganska oväntat, att Tove som jag tycker om inte var alls så bra som jag förväntade mig och Eddie och hjärnsläpp vad heter hon nu igen.... ho som bara sjunger balader... ähh jaajaa men dom två var mycket bättre än vad de brukar :) Erica *pling* hahha :D kanske sovdags iaf ;D

men men kommer mera inlägg imorgon :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0