LÄSALÄSALÄSA

Nej nu måste, jag verkligen gå och läsa lite på modersmål eller finskan.
Har tent i dem i början av nästa vecka. Lite tidigt att börja läsa kanske, men hellre läser jag lite åt gången än allt på en gång. Har över 100 sidor att läsa i modersmål så. Suck, blir deprimerad bara av att tänka på det :(
Så ska jag söka fakta om Päskön och nascarlinjerna (stavning?) till konsthistoria.

Så vi ses lite senare här på bloggen :)
(alltid när jag säger jag ska skriva senare så blir det inte av, men ska försöka hinna.)

Föresten tog jag lite bilder i skolan idag, kommer kanske upp senare :)

P.S Fick ett meddelande idag att jag får hämta en sak från posten ;D hämtar ut det på fredag när jag fått lön :D ska köpa skorna på samma gång så ;D

Mums :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0