RUMMET

Heh, jaah. Jag gjorde ju om mitt rum i somras.
Skulle ju visa bilder men blev aldrig av.

Så jaa, idag har jag städat. Så here you go :D



Duktiga jag, var kanske på tiden^^
Jaa, förut var det ju rosa. usch..
Första bilden är då öhh, ja vad heter de, en byrå med 6 stora lådor.
Andra bilden så syns mina gardin på, så mina tre älskade poets tavlor <3, och lite av tapeten.
Tredje bilden är tyvärr min säng, världens obekvämaste och lägsta säng -.-
Tavlan fick jag av min syster när jag skötte hennes hund när hon var i sverige, den är från ikea.
Så bild på tapeten som jag har på en vägg. Och sist min smutstvätt korg ;D

Ja så idag har jag altså städat och bara chillat. Lugnt och skönt :)

Kommentarer
Postat av: Ela

skit va snyggt! :D

2009-09-21 @ 19:31:42
URL: http://kaffikokarn.blogg.se/
Postat av: bella

va de ser mysit ut! :D

2009-09-21 @ 20:02:54
Postat av: Karoliina

sv : tack :D

2009-09-22 @ 10:30:00
Postat av: Jenni

Åjj, de ändra endast lite xD skitsnyggt! :D

2009-09-22 @ 13:15:05
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0