SKOLAN

Sitter i datasalen med Anna, vi har håltimme.
Eller det kanske heter att inte vi orkar cykla till konstskolan för att vara där i ca en timme och sedan cykla tillbaka till gymnasie, vi ska nämligen på en "hemlig resa" idag med alla andra ettor. Ska väll bli helt kul att lära känna dom bättre. Bortsett att vi ska vara i en skog, sova i tält, ha massa jobbiga aktiviteter. Men nog ska jag väll klara mej :)
Så jag kommer inte ha tillgång till dator, men däremot har jag med mej min kamera så jag kommer säkert fota mycket :) Skoj skoj.
Sen kommer vi hem imorgon runt 2-3 tiden.
Vet inte vad jag ska göra på kvällen, men antagligen inte så mycket för jag jobba 8 timmar på lördag, suck.
Så på söndag blir det väll läxläsning och bara ta det lugnt.


Ha så bra i helj ! :)

Kommentarer
Postat av: Em

Vill du få 6 biobiljetter? Här; http://emelojs.blogg.se/2009/september/tavling.html

2009-09-05 @ 13:26:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0