HÄSTDAG

Idag har varit en hästdag.
Efter skolan åkte jag hem för att snabbt byta till ridkläder. Brummade iväg till stallet och putsade ett otäkt sår Morjak hade på svansen. Sen red jag, gick väldigt bra! Morjak var ganska lugn, men endå med egen motor, lyssnade super. Imellanåt blev han lite stark och het, men då lugnade jag ner honom en stund så gick han bra igen. Har gått så dåligt sista tiden på ridfronten, så roligt att få till det, hoppas det börjar gå uppåt nudå!

Gillar denhär bilden på oss :)

Fotograf - Alexandra Modeller - Morjak och Jag
/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: torsda sounds good, mellan 15:45-19:30 nångång? :D Ja vet, no far vi väl? ;D haha

2010-08-23 @ 19:33:51
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0