070210

Hejhej.

Igen idag har jag varit hela dagen i stallet.
Så det är ju sådär lagom kul att läsa om..
Men 9 hämtade Mirvas mig så körde vi till JPR, Mirva red på träning där.
Sen till tavast. Red Morjak i skogen och som sällskap hade vi Jenni och Baron :)
Gick bra, han var jätte avslappnad och lugn men ändå med framåtbjudning.
Sen tittade jag på träning, en frå sverige var hit så.
Tänkte gå på hans lektion nästa gång han kommer bara Morjak har börjat komma i form tills dess :)

När jag kom hem duschade och åt jag, sen har jag bara tagit det lugnt.
Tittat på oth, spelat lite sims, läst bloggar osv.

Nu ska jag bara döda ca en timme ännu, och sen klockan 8 går jag och lägger mig.
Är så himla trött så jag skulle vilja gå redan nu, men då kommer jag vakna så tidigt imorgon.

Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0