180210

Just nu:

Ligger nerbeddad i sängen och tar det lungt, ser lite oth och så vidare.
Är på sista säsongen, det suger. Men finns många andra serier
jag tänkt titta på, hehe

Idag skrev jag engelskaprovet, gick väll kanske inte så bra.
Skulle nog ha kunnat prestera bättre än vad jag gjorde, men orkade inte anstränga mig.

Nu ska jag försöka städa lite, sen fixa något gott.
Strejkar mot en massa saker, och är så himla sugen på något.
Kanske blandar ihop någon god smootihe :)

Senare ska jag även försöka hinna redigera lite bilder :)
Är också väldigt trött på min deisgn. Men vet inte alls hur jag vill ha det.
Men jag får väll vänta tills jag får lite inspiration :)

Här är en bra låt.
Finns även en version utan Kanye, men gillade denhär med honom mer,
fast jag egentligen är så stort fan av honom.



Pusshej


Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

e du på 6 säsongun? ja e på 7 så he fins no muki mera :D

2010-02-18 @ 19:50:37
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0