BÄTTRESENTÄNALDRIG

Usch det var tråkigt att städa. Får nog ta och göra det någon annan dag!

Umm, nu kommer en lite bildbomb från att vi var i helsingfors.
Bättre sent än aldrig, right?


Bussen kom ca 5:45.
Jag var trött som för sju, hade stigit upp 4. Och hade bara fått 4 timmar sömn.
Fotot är tagit vid juustoportti, där vi hade vår första stop.


Sen fotoade jag egentligen inget underdagen.
Vi gick på några konstiutställningar, och gick en stund på stan.
Sen körde vi till Esbo, var vi skulle spendera natten vid hotell Scandic.
Men vi ville inte sova ännu, så vi for till ett ABC i närheten.
Anni påväg till ABC.


Sen chillade vi i mitt, Annelies och Annas hotellrum.
Hahha, Anna hade tydligen tråkigt och satt och drog ludd ur Johannes vantar,
och satte luddet på roliga ställen ;D


Sen fotade vi lite i korridoren.


Hehe, sen blev det mindre seriöst ;D
Johannes och Backen.


Nästa dag så for vi iväg på utställningar igen.
Dennhär vågen hittade vi vid Kiasma, den var huge och riktigt snygg.
Karoliina gillar detta.


Sen blev det shopping igen!
Här provar Annelie byxor ;D
Köpte lite kläder och sånt. Gick åt allt för mycket pengar.
Ska visa vad jag köpte, men det får bli i ett annat inlägg för jag har ännu inte fotat inköpen.


Hehhe i bussen påväg hem.
Annas mössa, och Nicolines glasögon.
Nicenice.

Nu har jag varit duktig, och förtjänar nog dendär smoothien!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0