HELGEN

Fredag: Var bara på en lektion, skönt var det.
Sen kom jag hem och chillade,
på kvällen körde mamma mig till A's,
vi tittade The Hangover och myste :)

Lördag: Vaknade tidigt, duschade.
Så kom A och hans familj efter mig, dom körde oss till A's kusin..
Och därifrån åkte vi till vasa för lite shopping.
Eller jag skulle bara vara smakråd, men jag fick no tag i några saker hem jag också, hehe.
En svart bastopp och en stor blå t-skjorta från gina.
En tunika som var grönvit randig och solglasögon från H&M.
Och även en vaniljparfym, den luktar gott :D
Så åt vi vid Rax, nam.. men himla onyttigt.. lite måste man väll få unna sig :D

Sen klockan 8 på kvällen kom vi tillbaka till Antons, vi var sååå trötta!
Men då var det dags för hemmafest där. No time for rest ;D
Så folket kom dit nästan med det samma, hann just och just byta om.
Allo kom också, väldigt skoj! Har inte sett henne på aldeles för länge!
Sen kom hennes pojkvän efter henne. Har inte träffat honom tidigare,
men väldigt shysst kille faktist.

Sen for jag hem, vilket sög.
Satt på datorn en stund och chattade med folk :)

Creds till den som orkade läsa igenom :D

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

:D <3 snart igen :D

2010-02-28 @ 11:10:30
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0