220110


Vill ha.

Idag har varit en bra dag. Började först 9.55, hade engelska och psykologi.
Sen skulle vi ha matte, men den lektionen blev inställd. Så jag kom hem för kanske en timme sedan, Ela körde mig, tack! Annars skulle jag varit tvungen och vänta på bussen länge. Jamen nu sitter jag här ensam och chillar, så skönt.. jag älskar att vara ensam hemma!

Ikväll sker väll inte så mycket. Men imorgon antar jag att det blir esse och på söndag en sväng till stallet. Annelie och Anna ska komma med, så ska Annelie å jag rida och Anna fota. Skoj!

Nu ska jag redigera lite bilder som jag slänger upp sedan.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

nej va najs dendär rosa hupparin e :o

2010-01-23 @ 00:31:29
URL: http://[email protected]

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0