VÅRTERMIN

Jaa, jag hade ju min första skoldag idag. Det var tungt, skulle ha vilja ha så mycket längre lov!
Men det kommer ju sportlov och påsklov så småningom så nog ska jag väll klara av detta :)

Imorgon har vi finskaprov, jobbigt. Nejmen iaf vet jag att jag får godkänt, vill nog ha ganska bra vitsord. Men vad kan man begära när man inte läst nästan alls. Hahha

Nu ska jag se ett One Three Hill avsnitt och sen tar Karoliina natten :)
Hahha, började kolla Oth 25.12.. och nu är jag redan på säsong 3, episod 10. Nörd

Bara för att bildlösa inlägg är så tråkiga så slänger jag in en bild på mig själv från nyår :)

Syns imorgon folket :)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Jenni

Å btw, denhär bilden e najs. Värsta hetingen du e ;D ennu en gång till btw, din B&J e i vår frys xD

2010-01-08 @ 19:13:44
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0