YOUTHINKYOUAREBIGGERTHANMIGHTY

Hello nattugglor ! :D
Kom hem från antons för en stund sen, har varit en väldigt rolig kväll.
Talat om massa saker och skrattat som för sju!

Annars idag så när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö, eller det skulle ha varit mindre painful.. jobbigt när det tar sådär ont. Sen klockan 2 var det dags för frisören. Fick presentkort av min syster till hennes kompis som är frisör.
Pannluggen blev kortare än vad jag hade tänkt. Och annars är det väääldigt uppklippt, men hon lämnade iaf längden jag hade från förr.
Men nu borde det iaf växa snabbare :) Även fast det känns som jag inte har något hår på huvudet ;D

Imorgon så har jag morgonstallet, altså ska jag infinna mig i stallet redan klockan 08:00.
Tyck synd om mig!
Men för att tänka positivt så får ja ju lite motion och sånt, eller något.. hahha

Ajaa, kanske dags att gå att lägga sig så att det är lite lättare att komma upp ur sängen imorgon.

Gonatt :)

sori, långt tråkigt inlägg..

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0