AWESOME

Igår var awesome!
För det första släppte Poets sin fjärde skiva!
Så jag väntade spänt på brev från posten att jag fick hämta min t-skjorta och skiva.

I skolan på gymnastiken var vi i gym, det var skoj.. men tungt!
Efter skolan åkte jag med det samma till stan, där gick jag först bara omkring, var med Sebastian en stund.. Sen hade jag Zumba, det var nog helt skoj, men vi hade ju en annan tränare, så jag störde mig på henne.. hon kunde inte sin sak och var allt för fjollig.
Efter zumba körde mamma mig till stallet så red jag morjak.

Ni kan tänka er hur trött jag är idag, haha..

När jag kom hem hade jag frått brev att jag fick hämta ut mina saker :D
Jag blev happy :D

Idag var skolan chill.. en lärare fyllde så klockan 2 firade vi henne, sen fick vi åka hem.
För att inte böhöva vänta på bussen fick jag sitta på med Johannes och han morfar, han var så söt :D

När jag kom hem hade mamma en överraskning, gullig som hon varit hade hon kört till stan för att hämta min skiva och tröja! Puss på mamma!

AWESOME!

Nu ska jag och titta på någon föreställning för Anton ska uppträda :D

Pusshej <3

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0