FRISK

Skönt att må bättre nu, skulle gärna stannat hemma flera dagar, men jobbigt att ha feber och stuff.
Så idag var jag första gången i skolan efter sportlov :)
Först psykologi, ganska chill, men jag sitter längst framme -> läraren ser mig helatiden -> måste följa med helatiden...
Ajaa, kanske lika bra.

Ikväll skulle jag egentligen på zumba, men fick inte gå för mamma nu när jag varit sjuk.
Men far kanske iväg till stallet på en ridtur med Morjak :)
Skulle måsta fota pojken så jag skulle ha lite bilder av honom :D

Ojjdå, nu kom jag på att jag måste laga en bildanalys idag och skicka den -.- jobbigt... men kanske hinner imorgon, det är då den ska in så, haha :D Vadå att lämna allt i sista minuten :D

Jätte snygg cambild altså..

Pusshej :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0