TAMTADAM

Har försökt ta tag i bloggen lite på sista tiden.. men känns som jag helatiden skriver om samma saker och det blir väldigt tråkigt i längden!
Men nu när sommaren äntligen är påväg så kanske jag har lite mera saker att skriva om. Vi får se hur det går!

Iallafall så kom jag hem från skolan en stund sedan. Har inte varit där på två veckor på grund av praktiken, så man kände sig lite okoncentrerad. Började med engelska 11:50, skrev lite och sånt. Usch vad mycket jag kommer att ha mycket att ta tag i för att hinna upp resten!
Matteprovet gick helt okej, fast jag inte hade läst alls.

Snart ska jag tillbaka till skolan för vi har gäster från Helsingfors, från Tölögymnasium. Så vi ska ha lite workshop med dem, äta pizza å sånt. Hoppas det blir skoj!


Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0