141110

Dagen har bestått av farsdagsfirande, hästar och film.

Först fota jag Morjak, han var inte alls på humör och allt annat var så himla mycket intressantare. Tror inte jag fick några bra bilder, men måste kolla genom dem imorgon. Sen blev det ett barbacka dressyrpass, gick ganska bra, han slappnade av stundvis väldigt bra.
Så har ponnyn jag kanske ska rida in kommit till stallet nu. Hämtade honom ur hagen, ryktade, och testade sadel och träns. Han har haft på det förut så de var inga problem. Ska bli intressant att se hur han reagerar till ridningen. Men ingen brådska här inte.
Nästa helg ska jag kanske och provrida en häst, som jag kanske blir medyttare på. Hahah, från ponnisar till en på 173 cm kan bli en liten omställning.

Sen har jag nördat Grey's anatomy och tittat på wild child. Men nu känns det som det är dags att hoppa i säng. Gonatt!

/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0