Day 1 - Introduce yourself

Karoliina, 17 somrar, finlandssvensk, brunett, brunögd, 165cm lång osv. En glad, känslig,
sprallig tjej med mycket att säga.
Rider, fotograferar, spelar smått piano, vänner, kramas. Har världens bästa pojkvän :)
Är en riktig nörd på olika serier, gossip girl, grey's anatomy, one tree hill, hellcats,
vampire diaries, heartland, pretty little liars.
Har väldigt stor skillnad på vad jag sätter i min mun,
hatar bl.a. lök, soppor, lakrits, limsa.. jaa you could go on forever.
Hatar tidiga mornar och att sova, hahah kluvet. Men är en riktig nattmänniska,
men på vintrar är jag mest trött hela tiden.
Fryser så gott som alltid, hatar vintern.
Kommer ofta för sent, pga att jag är tidsoptimist.
Älskar skor och kläder.
Jobbar som kassörska i ett apotek.
Lämnar alltid allt till sista minuten, alla skolarbeten och sånt gör jag ungefär
dagen före de ska vara inlämnade.

Jaa, svårt att veta vad man ska skriva, så här var lite onödig information om mig :)

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: mohaha, tackar ;D halkbanan gick bra så nu får du no håll tummarna redit hårt infö uppkörningen, haha :D

2010-11-16 @ 19:18:27
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0