221010

Godmorgon.. eller kanske inte morgon längre.
Blev en ganska sen kväll igår, men gjorde inget speciellt. Satt på msn (by the way är den nya versionen totalt ski, usch), och sen slängde jag på en film. Streetdance 3D, bra film!
Dock föredrar jag nog Step Up filmerna.
Så jag hittade sängen först en halv 3 tiden.

Dagen kommer bestå av gym, städande och bok läsande. Har en bok på 293 sidor, som ska läsas 2/3 tills var det kanske tisdag till modersmål. Suck, bara att sätta igång, har hittills kanske läst 5 sidor.

Har hittat två intressanta band jag inte hört på förut, Soilwork och Scar Symmetry. Inte kanske precis min smak, men bra röster i båda banden, så några bra låtar har jag no sökt fram av dem.
Så till en helt annan genre i musiken så har The Script släppt en ny skiva, lite för gulligt kanske.. Men låten Walk away var ju riktigt bra!

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Naaansomhargambälmsn ;)

Tur att man int har ide ny att man anväder ett gambäli heedeli eit ;D

2010-10-22 @ 15:39:02
Postat av: Frida Gullarbergs

älska step up filmerna! :)

2010-10-22 @ 17:10:59
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/
Postat av: gue

Cha, va med i "dagens blogg" eller "klocktävling" drar vinnaren imrn! Hoppas du haft en bra fredag och fortsätt så! ;)

2010-10-22 @ 21:43:54
URL: http://guevacci.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0