ANSWER

Postat av: Anonym
Hej!

Var rider du har du egen häst? :) super blogg du har :D

Tack så mycket!
Jaa, alltså.. Jag rider vid ett stall ca 4km från mitt vid namn Tavast stall.
Ponnyn jag rider heter Morjak, han är inte min utan min förra ridlärares gammla tävlingsponny.
Morjak är 20 år gammal, men det märks ingenstans, han har aldrig haft problem i benen eller något. Ända som är på dåligare sidan är hans tänder, men inte kan jag klaga när ponnyn annars är i pigg och kry. Han har sånn livsglädje, och busar och har sig.


Kommer snart ett inlägg med bilder från dagens ridpass!

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: pessi

påminner mycket om den hästen jag också sköter, 20+ gammal ridlärares tävlingshäst och pigg och kry :)

Morjak verkar vara jätte vacker!

2010-10-26 @ 20:24:50
URL: http://pezsi.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0