(GOD)MORGON

Gårdagens balsamtvätt gav ett bra resultat, inget jag skulle göra varje dag kanske. Men nusomdå, känns som jag skulle haft i en awesome inpackning, väldigt soft och mysigt inte alls elektiskt osv.
Dock tappade jag en slinga av hårförlängningen igår, skit rapunzel. Ett tips om ni vill ha håförlängning, beställ från happyhair, där har de bra. Men beställ inte från rapunzelofsweden!

Har i princip inget att göra tills efter maten för de flesta andra har finska, men vi som är i gymnasiet har ju finskan där så vi böhöver inte ha det dubbelt. Tips på någon installation jag kan laga? Det är nämligen det vi ska hålla på med 2 (3?) veckor framåt.

Lite photobooth såhär från morgonen.

Såhär sur är jag när jag måste vara upp såhär tidigt. Har haft sömnproblem senaste tre nätterna, börjar kanske märkas när man nästan sätter mascara istället för deodornat. Pfft.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Ela

ork int, om du vill si dem måst do si dem live ;)

2010-10-27 @ 15:27:43
URL: http://kaffikokarn.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0