NOCANDYFORME

Idag börjar jag sötsstreika. Så jag kommer inte äta godis, bullar, popcorn, chips, kex etc. Men dock glass nu som då.
Så 1 oktober - 1 december, sen efter nyår kanske jag börjar igen.

Igår spenderade jag dagen först i skolan sen i esse. Toffi och jag spaklade bil och myste :) När jag kom hem tittade jag idol och sen tog jag natten. Tyckte dock att fel tjej kom vidare, hoppades på Freja. Av killarna kom Geir vidare, han var bra och Olle kommer ändå att komma med som wildcard.

Skönt med fredag, ikväll kommer jag dock inte göra något för imorgon ska jag jobba. Sen kommer kvällen spenderas med Mirva, allt fö länge sedan sist.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: mirva

såå va kan du äta tå ;)morötter?? :D papsu kan säkert dela med sig ;D

2010-10-01 @ 13:32:53
Postat av: Karoliina

mirva - ungefär ;) å glass ;)

2010-10-01 @ 19:04:09
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0