YESTERDAYTODAYTOMORROW

Hello. Helgen har varit super! Gårkvällen spenderades i Esse med Toffi, tittade på film och somnade ganska tidigt. Klockan ringde 8, så skulle vi och shoppa till kokkola. Kom hem med gymkläder, en pälsmössa och ettpar stövlar.

Grönt - Köpte jag (dock köpte jag en annan pälsmössa, inte den på bild).
Rött - Provade men ville inte ha.
Resten - Hittade inte.

Ikväll kom Mirva och hämtade mig och hela kvällen har vi varit vid Jennis, skojsigt!

Imorgon blir det tidig väckning, alarmet ringer kvart före 6 och halv 7 hämtar Mirva mig. Ska vara hästskötare åt henne på en tävling. Superkompis jag är som offrar min ända sovmorgon denna helg!

Nu ska jag läsa lite av boken som ska vara utläst och analyserad tills måndag.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: guevacci

Ny chans på "dagens blogg" hos mig om du inte vann. Drar 5 st vinnare så du har större chans nu ;) Tack för att du va med ;D kram

2010-10-31 @ 10:44:34
URL: http://guevacci.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0