BLACKJESUS

Kom fram till att jag lät sur i förra inlägget, vilket jag verkligen inte var! Är på hur bra
humör som hellst!

Har kolla Gossip girl, super avsnitt.
The Break-up var inte lika bra som jag väntat mig, men gick bra att se på.

Ligger under täcket i mitt rum med massa ljus tända överallt. Var på myshumör,
så jag tänkte varför inte!

Ikväll kommer idol, längtar. Bästa med hösten.

Har väldigt mycket pågång känns det som, men det kliar i mina fotofingrar och har verkligen lust med en höst fotografering! Får se om jag hittar tid någon dag.

Före jag blåser ut ljusen och ska städa lite kan jag tipsa om en låt till de som inte hört den.
Everlast - Black Jesus

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: ♥ Alexandra

Shit va dagens GG va bra!!! och the break-up var ja på bio på, skit :s

2010-09-21 @ 21:55:52
URL: http://allos.webblogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0