DIESELSMOKE

Helgen började med mycket softande. Idol, godis, mys med Toffi osv. Han sov här, och på lördag morgon var det bara att hasa sig upp fast klockan bara visade halv nio. Toffi körde mig till jobbet, spenderade 8 timmar där. Sen hämtade han mig och vi begav oss till Esse. Kvällen var underbar. Vin, ljus, musik, choklad och såklart min älskling.
Idag sov vi till 11, vilket kändes allt för kort, steg upp, hjälpte Toffi att dela ut posten, tittade på när han tvättade 2 bilar, åkte till stallet, Toffi hade hopplektion åt mig. Det gick super! Morjak var lite het, tog tag i bettet nusomdå, men annars gick det suveränt. Riktit nöjd.

Kort sakt en väldigt bra helg.


Brist på bild. Här är iaf Toffis Musta Merco

/Karoliina


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0