FORTFARANDESJUK

Är hemma idag också.
Imorn hade jag 39.10 graders feber, kändes lagom kul. Men efter några burana är febern påväg ner så jag mår för tillfället lite bättre. Men kan ju hända att febern stiger igen när medicinen slutat värka, suck.
Hoppas jag blir frisk till helgen! Ska och tävla med Morjak på Esse Horseshow, sjuk eller inte.
Hade också tänkt brumma till Purmo på lördag och låta Allo ta bort hårförlängningen, har skuttat upp det sålänge nu.. men känns verkligen att det är dags, har blivit väldigt slitet.

Ska väll nörda lite film eller något nu.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: Tackar sötnos! jag vet , det stör mig också!!! men kunde inte få de bättre :)

2010-09-18 @ 19:58:13
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0