Storstädning

Håller på och storstädar. På bilderna under får ni se hur fint se det ut för tillfället, har rivit ut allt ur min byrå, och ska börja sortera och ordna. De tre lådorna på högra sidan har bestått av smink och produkter jag fått från jobbet, mitt mål är att rensa så mycket att jag får allt i en låda. Lycka till! På vänstra sidan har jag i översta lådan underkläder och sånt, och i de två andra har jag skolsaker.
Möblerna ligger också lite här som var för håller på att möblera om i samma vända.

Nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång, myxket att göra!

Kommentarer
Postat av: allo

finns e na fint som du ska släng så ska du ge åt jag ist ;)

2011-08-03 @ 21:17:59
Postat av: Karoliina

haha, kan ja no göra ;)

2011-08-04 @ 17:57:04
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0