7122011

Bloggen står tom från dag till dag. Detta för att inget speciellt händer i mitt liv och har inget att berätta om.
Igår firades i alla fall Finlands självständighetsdag, nice att vara ledig. Detta firade jag med lite bio, det var In time som rullade på duken. Trevligt sällskap och bra film sitter ju aldrig fel. Idag tog jag också ledigt från skolan, höhö, på dagsschemat var kokkola resa med syrran för lite julklappshopping. Hittade dock inga fina klappar, men dock en fin ring samt väska åt mej själv. Kanske visas upp på bloggen om jag tar mig tid att fota. Fotar allt för lite nuförtiden. Ska försöka skärpa mig.
Annars då, nördar film mest hela tiden och lever mig bort i fina berättelser och perfekta liv. Bättre så.
Snart är det helg igen, fast det känns som om veckan inte ens har börjat.

Nu tänkte jag slänga på en film före jag kryper i säng. Dock powerappade jag i misstag förut idag, så vi ska se om ja ens kan somna. Senare problem, nu Blue Valentine.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0