Inte min dag idag inte.

Vem sitter hemma en lördagkväll utan något att göra? Jo, det gör jag. Vill påsant ha bil nu nu nuu... Men får nog ta och vänta i ca 4 månader ännu.

Annars har jag väll inte så mycket att komma med.. Full rulle helatiden. Nuförtiden ser mina dagar ut såhär:
Praktik vid Wautsi
Hem
Stallet
Hem
Redigera bilder
Sova

Får inte ladda upp nå bilder här förän i slutet av mars, bara så ni vet.

Vill ha sommarlov, körkort, varma långa dagar, ljusa mysiga nätter chillandes på någon random balkong med en kaffekopp, köra hem så sent att man ser soluppgången, mysiga dimmor, glass, ha tid att umgås med folk, har all tid i världen så man böhöver inte stressa dagarna i ända för att få allt gjort, långa mysiga ritter, plaska med hästarna, shorts, bruna ben, hårförlängning, London, shoppa, fota fina sommarbilder, läderjackan, underbara skor...

Ja egentligen kan man hålla på hur länge som helst. Men istället ska jag hoppa i duschen, se ett vampire diaries avsnitt och sen gå och lägga mig.
Känns som jag borde sova ikapp all förlorad sömn på senaste tiden..

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0