Torsdag

Denhär kvällen har varit spontan. Åkte till stan med Mirva, utan någon egentlig destination. Hamnade vid Sesam bland lövbiffar, franska, och till och med en snigel. Fick blåsor, gick barfota, träffa tjejerna, netti och dricka en breezer, träffa killarna, mera skavsår, Paavis.. och nu ligger jag hemma under täcket och myser efter en lyckad, random kväll.
Känslan när man egentligen borde sova, men sitter ändå uppe på datorn, känslan när sommaren rinner som sand mellan fingrarna, känslan när något bra tar slut.
Seriöst, sommaren är den ända årstid då jag njuter fullt ut. Känns dock som jag hassat denna sommar till massa jobbjobbjobb. Men den är inte slut riktigt än, ska ta allt ur det sista.

Imorgon ska jag hänga med Harry och Toffi, lördag en trip till vasa och på söndag skall det kalasas.

Nu skulle det sitt fint med en fin sommarbild, men märkte nyss att jag inte har några. Måste fixas.. ikväll får ni dock klara er med bara text.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahahhah ångest eller vadå :DD

2011-07-29 @ 12:34:08
URL: http://jennifredriksson.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0