Trött tjej.

Gårkvällen spenderades i esse, har dragit på mig en förkylning så var väldigt tungt att vara.
Kom hem runt halv 2 tiden, sov 4 timmar och upp igen. Fotografering med Mirva och Papric klockan halv 6. Sen hem och sova 1½h. Ett varv till stan för en till fotografering, hem igen.
Nu sitter jag här och gäspar fast jag borde städa. Så ska jag hinna till stalet också före jag brummar av till esse för att hälsa på bästaste pojkvännen.

Nej nu ska jag försöka ta tag i lite saker så kanske jag hittar en lucka för en powernap. Ha det!

Smakprov

Kommentarer
Postat av: Alexandra

va fint, sa ju he sku bli jättefin bilder :D

2011-07-09 @ 16:46:36
Postat av: Karoliina

haha, han hadd så kul så han börja bus å ha se :D Tackar :D

2011-07-09 @ 17:30:07
URL: http://karoliinaw.blogg.se/
Postat av: Matilda

Underbart fin bild!

2011-07-12 @ 11:30:05
URL: http://matildaalstermark.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0